Általános feltételek

1. A minimálisan igénybe vehető sugárzási idő 10 másodperc. A számlázás a ténylegesen felhasznált (igénybe vett) másodpercek után történik. 

2. A megrendelések leadási határideje: a tárgyhót megelőző 20. napja, ha az hétvégére, vagy munkaszüneti napra esik, akkor a következő munkanap. Egyedi esetben hozott anyaggal a sugárzás megkezdése előtt 48 óra, ha gyártás szükséges, 3 munkanap. 

3. A Rádió fenntartja a jogot, hogy a reklám sugárzását megtagadja, ha: 

 

  • nem megfelelő a hozott anyag minősége; 
  • a kért, vagy hozott anyag sugárzása törvénybe ütközik; 
  • reklámetikailag nem megfelelő; 
  • egyéb indokolt esetben. 

 


4. Amennyiben a kifizetett sugárzás meghiúsul: 

 

  • a megrendelő hibájából, úgy 20% levonás után a fennmaradó összeget 8 banki munkanapon belül a Rádió visszatéríti; 
  • a Rádió hibájából, úgy a már kifizetett összeget 8 banki munkanapon belül a Rádió visszatéríti; 

 



Választható szolgáltatások (Az árak 2011. november 1-től érvényesek)

1. Reklám:


Napi sugárzási díj ( minimum napi 15 megjelenés) : 1000, - Ft + Áfa

Egyszeri elkészítési díj : 5000, - Ft + Áfa


2. Szponzorálás: 


Információs műsor (pl. időjárás jelentés) szponzorálása alkalmanként:


500,- Ft + Áfa


Egyéb műsorok szponzorálása: 


8.000,- Ft + Áfa / adás


 


HÍREK, IDŐJÁRÁS-JELENTÉS TÁMOGATÁSA:

Hírek, időjárás-jelentés utáni maximum 10 másodperces szignál az Ön cégnevével mindössze 24.000 Ft havonta!

(csomag tartalma: napi minimum 22 (30 napos hónap esetén 660 spot-megjelenés) megjelenés hírek, időjárás-jelentés után)
 
REKLÁMRIPORT SUGÁRZÁS:
 
15 percenként 30.000 Ft 
 
  • LINK, BANNER, CÉGES LOGÓ ELHELYEZÉSE HONLAPUNKON:
Havonta 8000 Ft+áfa áron, linkelve (saját honlapjára mutat)
 
PROGRAMAJÁNLÓ SUGÁRZÁSA

  • A helyi ingyenesen látogatható rendezvények (pl.: kiállítás megnyitók, helyi szervezetek előadásai, helyi zenekarok koncertjei… stb.) sugárzása, elkészítése ingyenes
 
  • Más esetben (pl.: belépős rendezvények, koncertek, club rendezvények… stb.) az alábbi árak érvényesek.
Egyszeri elkészítési díj : 5000, - Ft + Áfa
Napi sugárzási díj: 1000, - Ft + Áfa/nap
Kiemelt sugárzási díj: 3000, - Ft+ Áfa/nap
 
2. JÁTÉK

Rádiónkban napi szintű játékra van lehetőség a hét 5 munkanapján. 

Általános feltételek:

ajándékutalványok, belépők biztosítása megegyezés alapján
minimum 2 hetes programajánló spot megvásárlása
A rádió logójának feltüntetése a rendezvény kiadványaiban, plakátjain, mint kiemelt médiatámogató
Molinó elhelyezése a koncerten, rendezvényen

Amit rádiónk vállal:
 
a játékra alkalmas műsorban a megállapodásban szereplő spot többszöri elhangzása
a megállapodásban szereplő feltételek teljesítése
honlapunkon való megjelenés
a nyeremények kiosztása
egyéb megegyezési feltételek teljesítése
2 hét ingyenes napi programajánló biztosítása
 
 

 A Rádióreklámok előnyei  
 

A vételkörzet felnőtt lakosságának a rádió nyújtja a legtöbb információt és kikapcsolódást. Az emberek különböző helyeken hallgatnak rádiót: otthonukban, autóban, munkahelyen… Lehet, hogy közben éppen az Ön versenytársának termékeivel és szolgáltatásaival találkoznak.

 

 1. A rádió több vásárlót kutat föl és ér el. 

 

A rádiók általában nagy területen adnak folyamatosan. A rádió eléri az Ön leendő ügyfeleit, vendégeit, vevőit. Az Ön kereskedelmi szándékai eljutnak vidékre, a városokba, az autókba és az otthonokba… a nap 24 órájában. 

 

 2. A rádió megcélozhat különleges piacokat. 

 

Különböző helyen élő embereket, speciális vevőcsoportokat más-más időpontban érhet el az adásidő alatt (pl. háziasszonyok, autósok). Veszteség nélkül tudja eljuttatni az információkat, így csökkenti a kiadásokat, de mégis megtalálja a kijelölt piacokat. 

 

 3. A rádió aktív kapcsolat, összeköthető mindennapi tevékenységekkel.

 

A rádióval elérhetők a fogyasztók munkájuk közben. Megkeresheti az autóvásárlókat az autójukban ülve, az üdülni, pihenni vágyókat útban a zöld felé, a telekvásárlókat útban az ingatlan felé. 

 

 4. A rádió közvetlen és rugalmas.

 

Nem igényel átfutási időt, mint más médiák. Az üzenetét szinte rögtön meghallják… még a versenytársak üzenete előtt. 

Elősegíti, alakítani tudja a kereskedelmet az Ön előirányzatai és szükségletei szerint. 

 

 5. A rádió üzenete egyedülálló. 

 

Adott pillanatban az Ön üzenete az egyetlen a hallgatók felé, nem keveredik más üzenettel, csak az Ön reklámja hallható, nincs semmi más ami elterelje a figyelmet. 

 

 6. A rádió élénkíti a tevékenységet.

 

Éberen tartja ügyfeleinek érdeklődését, figyelmét, lépésre sarkallja őket. 




 7. A rádió személyes közeg. 

 

A hallgató kedvenc adásait hallgatja, legtöbbször egyedül. Az Ön üzenete egy megbízható, bizalmas forrásból érkezik, egyénre szabva és hihetően. A rádió személyesen szól az Ön vevőihez. A közvetlen viszony a rádió és a hallgató között segít abban, hogy a vásárlók többet fogjanak föl a nekik szóló üzenetből.

 

8. A rádió hiteles. 

 

Az emberek a rádiótól kapják az első információt a hírekről, az időjárásról, a sportról és a közlekedésről. A rádió a hiteles információ forrása. A hallgatók az Ön üzenetéről szóló információkat is hitelesnek és frissnek fogják tartani. 

 

 9. A rádió rámenős. 

 

Sok emberhez jut el. A hallgató a szemét becsukhatja… de a fülét nem tudja bezárni. A háttérrádiózás általánossá vált szokása miatt, tömegek tudatában rögzül az Ön üzenete. Minél többször ismétli, annál erősebb a tudatalatti hatása.

 

10. A rádióreklám hatásos kiadás. 

 

Speciális tervezés és nem túl drága előkészítés teszi a rádióreklámot hatékonyabb eszközzé más médiánál. Legkisebb veszteséggel és alacsony költségráfordítással érhető el ugyanaz a hatás. Figyeljék meg, a szinte korlátlan hirdetési lehetőséggel rendelkező újságok is a rádióban hirdetik magukat. Angol felmérések szerint a rádióreklám tízszer költséghatékonyabb mint a televízió reklám és ötször hatékonyabb mint az írott sajtóban közölt hirdetések.