Énjövőm, fiatalok elhelyezkedése

Kiíró: Coca-Cola Hellenic Bottling Company (CCHBC) Magyarország
Lebonyolító: Uniomedia Zrt.

A PÁLYÁZAT HÁTTERE:
A fiatalok munkanélküliségének társadalmi súlyából és jelentőségéből fakadóan a Coca-Cola Hellenic Bottling Company (CCHBC) Magyarország helyi fiatalok munkához jutását kívánja elősegíteni alapvető készségek kialakításával, valamint olyan hálózatok és kapcsolatok fejlesztésében szeretne részt venni, melyek a fiatalok elhelyezkedését mozdítják elő.
2016-ban a CCHBC új vállalati küldetést dolgozott ki és egy olyan kiterjedt kezdeményezést indított el, amely az alapvető szociális és vállalkozói készségek fejlesztésére fókuszál a 18-30 év közötti korosztály körében, illetve olyan kapcsolatfejlesztésbe fog, mely a célcsoport munkához jutásának esélyeit növeli.
A program neve: #énjövőm. A CCHBC Magyarország helyi szervezetek és hálózatok bevonását kívánja kezdeményezni és egy pályázatot ír ki civil szervezetek számára.

Forrás: itt


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.